Från jeans till klänning

Jag är en jeans-människa. Visst klär jag mig i annat än jeans också men då är det alltid byxor av något annat slag än jeans som åker på. I sommar ska vi på två bröllop och nu har jag tänkt att jag för ovanlighetens skull INTE ska ha byxor.
I dag skickade jag efter en klänning från Bonaparte, jag hoppas den kommer att passa för jag gillar den verkligen.

1 Fia:

skriven

Vilken snygg! Bonaparte har ofta jättesnygga kläder.

2 Nettan:

skriven

Den var snygg !

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Ursnygg!

4 carina:

skriven

5 carina:

skriven

Vad höll jag på med ovan :/

Till saken... klänningen föll även mig i smak.

Alltid kul att gå på bröllop :)

6 Helena:

skriven

Jättefin klänning. Hoppas den blir bra på.

7 Jonas ena Norrlandstjej...:

skriven

Morning!

Jättefin!

Jag måste också ha tag i en klänning till bröllopet jag ska på:)



SÅG du vad Söt han var JOnas igår...åååååhhhh

8 Bim H-D:

skriven

Bananmos!!!

Denna var ju urläcker, jö!!!

Må så grankott...

9 Inger Maryissa:

skriven

Jag tycker den är jätte-snygg

10 Kattis:

skriven

Vilken fin klänning.

Vad hade du tänkt dig för färg till den?

Vill du ha ett enkelt runt halsen eller lite längre som man trär genom en ögla.

Kolla på min sida under kategorin Smycken och se om det finns nån variant där som du kanske gillar.

eller får en ny idé.



11 Eirikamna:

skriven

Very interesting & professional site.

Kommentera här: