Fölning snart?

Idag går tiden ut för vårt kallblodssto som är dräktig med Järvsöfaks. Nu ska det förhoppningsvis ligga en ny liten travstjärna därinne, ca 150 cm lång, och bara vilja komma ut i den stora världen.
Jag tror det kommer att dröja någon dag ännu för juvret är inte riktigt fyllt ännu...men jag har ju blivit lurad förr...
Det är både spännande och oroligt...fölningar kan gå fel och tyvärr är det extra risk med vårt sto eftersom hon haft fång under dräktigheten så nu får ni hålla tummarna för att allt går vägen!!



Bilden är från förra sommaren, vi har INTE så grönt ännu tyvärr.


1 leila:

skriven

okej, vart jätte mke sol här :P sååå sköönt

2 leila:

skriven

oj, glömte skriva in på url adress

3 Mia:

skriven

Gud, vad spännande! Vill vara med... L

4 britten:

skriven

Nä men Oj ...va spännadce och jag ska hålla alla rummar jag har..kram

5 Ellinor:

skriven

Tack, det är en klänning som jag fått av mamma, den är från Jane Norman

6 Ellinor:

skriven

Tack, det är en klänning som jag fått av mamma, den är från Jane Norman

7 Camilliondollar Baby:

skriven

håller tummarna

8 Sandy:

skriven

Hoppas att det går bra för henne!! Och att fölet kommer ut pigg och stark!

9 Inger Maryissa:

skriven

Vad spännande det måste vara just nu.

Och håller tummarna hårt för att allt kommer att gå bra.

Ser fram emot foton av det nya fölet.



10 christel:

skriven

Jag lovar...jag håller alla tummar som finns, mina, min mans och mina döttrars.

Var ju med om detta ifjol och det var en riktig höjdare, fast inte med en sån fin hingst som er. Dotter nr 1 har tagit en massa prover på faxen och är stolt för det...men att ha honom som hingst till ett föl...oj då. Ser fram emot en massa foton

Kram

11 Tessan:

skriven

Åh med Järvsöfax?? Han som är sååå vacker! Nu blev jag liiite avis måste jag erkänna. Är så svag för långhåriga kallblod;)) Det blir nog en fin travare det där ska ni se:)) Väntar med spänning!

12 Mija:

skriven

SPÄNNANDE!!!!

Vi väntar med spänning på foton!! :)

13 Catolene:

skriven

Really enjoy your website. Thank You.

Kommentera här: