Födelsedags-middag

I eftermiddag ska vi åka och träffa "Junioren" som fyllde 23 år i går och som numera vägrar ha födelsedagskalas... Det måste vi såklart respektera, men vi har i alla fall fått lov att bjuda ut honom på middag så det ska vi göra idag.
Han bor 8 mil ifrån oss men det tar ju bara ca 1 timme att åka så det går bra.
Jag hoppas han vill äta Kina-mat för det är jag alltid sugen på men vi får se vad han bestämmer, oavsett vad vi ska äta så ska det bli kul att träffa honom i alla fall. =)
Vad ska ni göra i kväll?


1 Matilda:

skriven

Här blir det jobb fram till 22 =)

2 Lisa:

skriven

din header var sjukt snygg, sepc bilden men nyckelpigan:)

3 Helen:

skriven

Älskar oxå kina mat, skulle kunna äta det flera gånger i veckan, men gubben min gillar det inte.

Så det blir födelsedagsmiddag, trevlig. Min käre äldste blir oxå 23 i år.

Hoppas ni får en trevlig kväll :)

4 Nettan:

skriven

Hoppas ni får en trevlig middag.

Själv ska jag sitta i en idrottshall på en avslutningsfest för yngsta dotterns basket !



Kram

5 Fia:

skriven

Visst är det mysigt att ha date med sina barn på restaurang?

6 Lisa:

skriven

Ha en fortsatt bra dag!

7 anneli:

skriven

trevligt med lite kalasfeeling :) Jag har snott ihop en "härärdittkylskåpgryta" och väntar på att kidsen ska komma från träning. Kan bli en starköl till det idag - det är ju onsdag!

8 Annelie:

skriven

Hoppas ni får en trevlig kväll tillsammans....Grattis till sonen också =)

Ska testa receptet sedan...tack för det!

9 vivvan:

skriven

Vi skall äta potatis och skink gratäng...och sallad..när sambon kommer hem...han är ute hos tanterna och säljer markiser...men han blir nog hungrig snart...kramiz....härliga bilder på djuren..

10 Sofie:

skriven

Vem vill INTE fira sin födelsedag!? :O det som är så ku1! Jag ska ut och cykla med en kompis snart.



/s

11 Eva:

skriven

Jaa du, ikväll tänkte jag städa lite. Får besök på fredag och jag har hur rörigt som helst. En massa ren tvätt som jag måste ta rätt på. Så det tänkte jag pyssla med :-)

12 Bim H-D:

skriven

Hm, sluta fylla för att man blir 23? Den har inte påpekat det än vad jag hört... ;) Men, 140mil ÄR lite långt, suck... eller blev kanske lite kortare nu... har inte kollat - flyttade från Kiruna till Jokkasjärvi... som jag aldrig lär mig stava till nej... måste leta upp bilderna från ishotellet och kolla barens stavning ;)

Må så grankott... vars andra är i Haparanda/Luleå (till på fredag) och sedan efter midsommar - Gällivare... vad har vi gjort? ;)

13 Lisa:

skriven

Vad ska du göra en sådan här fin kväll? :)

14 Anonym:

skriven

gullig blogg!

15 Tessan:

skriven

Tjenis! Min dag kan du läsa om ifall du kikar in till mig;)) Ha en skön morgondag! Hej svejs!

16 synne:

skriven

Det blir säkert en bra middag.

Här jobbas det. Fram till halv tio. Sen på med vandrar dojjorna. Promenad till bussen väntar.

En ny dag på Kongsvinger att se fram emot. kameran med.....

Kramen Synne :D

Kommentera här: