Din är dagen, 22 maj

Om man vill bli frisk i själen, så finns det inget bättre recept än ett gott skratt.
Henry Rutherford Elliot

Vi föddes med ett leende. Leendet är en del av vår person, på samma sätt som håret och tänderna. Om vi vårdar vårt leende utvecklas vårt sinne för humor och det kommer att hjälpa oss igenom många svåra stunder.

Kan jag möta förtretligheterna med ett leende idag?





glitter-graphics.com
1 Ann:

skriven

Morning!

Hoppas allt är väl!

2 Gabbi:

skriven

Morning honey!!

Såklart att du kan ;)!!

Ha en fin dag!!

Kramen

3 Ulla:

skriven

Leendet är framplockat!

4 A:

skriven

God morgon vännen...

Om det bara var så lätt att bli av med sina bekymmer =)Men jag ler ändå....

Ha en fin dag...

Kramen

5 synne:

skriven

Härliga bilder på alla muisar som kommer ut på grönbete.Era muisar har så fina färger.

Jag ska försöka kika in varje dag.Inte alltid jag hinner. Men jag är här.

Kramis vännen.

Synne:D

6 Eva:

skriven

Jo, jag tror mycket på det där med inställning, till livet. Att man försöker ha en positiv inställning till dagen redan när man vaknar. Att man tänker: "Det här blir säkert en fin dag!"

Och idag är det ju svårt att tänka annat, eller hur? Det är fredag och solen skiner och framför oss har vi hela helgen :-) Härligt! Sköt om dig.

7 Helena:

skriven

God morgon!

Ler solen mot dig idag?

8 tinaz:

skriven

Jag har nu satt på ett stomatolleende som sträcker sig från öra till öra..fast de är jobbar helg .....fast jag luras nog lite grann, nog har man viljat va ledig i helgen. Tur den går fort för den som jobbar förstås :O

// Ha en bra helg T

9 Mia:

skriven

Var positiv och positiva saker händer, det tror jag på, men att få det att funka i praktiken är inte så lätt alla gånger, men försöka duger! :-)

10 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det är så sant så.

Ett gott skratt och humor hjälper mycket här i livet.

11 Konradmary:

skriven

Much to think about excellent web-site!! On a purely personal level "what is Love" section gave much insight into this complex subject.

Kommentera här: