Det var länge sen

Det var länge sen jag hade problem  med att kommentera men i kväll är det så!!!


1 Margaretha:

skriven

Visst blir man VANSINNIG när bloggen strejkar!!!!!!!!

Hoppas att det lättar.......

Kram

Margaretha

2 britten:

skriven

ja jag har haft problem med at ta mig in till dig i dag..hoppas allt är bra..kram

3 Annelie:

skriven

Idag är blogg värdelöst =(

4 A:

skriven

Jag har inga problem =)

5 matte:

skriven

det har varit lite strul för mig också.. ett tag kunde jag inte ens logga in. Säkert omläggningen..hoppas det rättas till.

sov gott!

6 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det är så trist att dessa problem fortsätter.

Börjar bli orolig över hur det blir med bloggen egentligen....

Men får väl hoppas det bästa.



7 Helena:

skriven

ja visst är det lite segt. Trist.

8 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja vissa kvällar har jag också haft en massa problem på vissa bloggar och i bland har det heller inte gått att lägga upp ett nytt inlägg...



Hoppas att det snart skall bli bättre här!



Kram Sus

9 soffie:

skriven

ja man blir bara så ****bannad när man vill kommentera å så går det ej.

Jag kunde ej lägga upp bilder från mina sparade bilder.Knepigt!

10 anneli:

skriven

nemas problemas, men det är väl för jag är igång så sent.....vårstäda rum för rum...åååå jag vill också ha vårstädat! Till helgen har jag egen tid, men det får bli Trädgårdsstädning i det hääääärliga vädret!

11 Raymondhermine:

skriven

I like this site. Keep it up!

Kommentera här: