Det luktar så gott

Jag städade ju vårt badrum igår, en riktig storstädning från golv till tak, tvättade fönster, gardiner, mattor och duschdraperier så i morse när jag kom ner så slog den härliga doften av rent emot mig. Tänk vad härligt nystädat luktar...nu är det "bara" resten av huset som ska få samma genomgång men det tar jag eftersom....



Det här är INTE vårt badrum men jag gillar den här stilen.

BloggRegistret.se


Rösta gärna!! ;)
1 A:

skriven

Det är härligt med rent...

Maken städade så fint här igår men idag syns det dåligt... Så är livet med två tonårskillar som är bortskämda =)

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Nu har jag också tagit tag i mitt badrum!

3 Nina på Johangården:

skriven

Då kommer du snart och hjälper mig också då ;)

4 carina:

skriven

Åhhh, så ljuvligt med ny städat badrum...så där riktigt rejält.

5 Konradmaiken:

skriven

Good web with cool info. Thanks.

Kommentera här: