Det är mycket nu...

Hela huset är upp och nervänt nu...städningen är i full gång...det mesta SKA bli klart idag så nu blir  den ingen tid för datorn.
Jag har världens  häftigaste grej att visa er sen också, återkommer med den i kväll ;)

1 Kattis:

skriven

Hejsan!

Man vill inte städa i detta vackra väder. Men senare ikväll kan mansätta igång så har man helgen fri och ren.

Ha en toppenhelg.

2 Eva:

skriven

Oj vad nyfiken jag blir nu!

Men, jag ska försöka hålla mig borta från bloggen ikväll. Har just påbörjat min mamma-period :-) Så ikväll blir det lite mys i soffan istället för bloggande...

3 matte:

skriven

städat ute har jag gjort.. men inne tar jag på skygglapparna.. så länge solen skiner :)Vad duktig du är som städar.. såg att du hade hjälp av vit vovve.

4 Bim H-D:

skriven

Hrm, nytt ev husdjur? eller vad ska man kalla det? :)

Må så grankott...

5 vivan:

skriven

nU BLEV JAG NYFIKEN??? TREVLIG HELG!...kramiz

6 Kattis:

skriven

Hallå!

Nu börjar man bli nyfiken ju. Vad ska du visa??

Ha en toppenkväll!

7 Margaretha:

skriven

Väntar med spänning på den "häftiga grejen".....

Kram

Margaretha

8 Pernilla:

skriven

Önskar att jag också hade städat och fejat, men.....nej!

Spännande, vad ska du visa?

/P

9 Jakob:

skriven

Hello, any body here???

Kommentera här: