Det är mååååååndag morgon.....

Det är måndag morgon
och mitt huvud känns så tungt....
jo, ja' sa just det att det är måndag morgon
och mitt huvud känns så tungt.
När jag sitter här med ett glas grapefruit juice
sjungande The Gräsänkling Blues....

Povel Ramel

Lediga dagar går fort och nu är det ny arbetsvecka igen...jag jobbar måndag, tisdag och torsdag den här veckan så jag kan väl inte klaga egentligen men visst är det skönt att vara ledig och inte behöva fundera över vad klockan är utan bara göra det man vill när man känner för det.
Vad ska ni göra idag?

Vill du vara med i min tävling så klickar du här.

Vill du ge mig din röst också så blir jag glad =)

BloggRegistret.se


CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com
1 A:

skriven

God morgon vännen...

Jag tänker vara med i tävlingen men det får bli senare =)

Ha en fin dag...

Kramen

2 Gabbi:

skriven

Morning vännen...idag ska jag steka pannbiff...sen jobba...dessemellan ska jag suga lite...Klart att jag ska va med å tävla...

Ha en fin dag!

Kramen

3 synne:

skriven

Väntar på fölningen jag....

Varför skulle ni vara knasiga som använder en gammal 245 till hundkoja? Volvo är bruksbilar ju "fniss".

Plankstek lät gott, ska leta fram något gott till middag idag. Det blev korv och mos hihi....

Hoppas din dag på jobbet blir lugn.

Kram vännen.

Synne :D

4 Marie:

skriven

God morgon på dig! Vad mycket jag har att läsa ikapp här :o)

Vad smarrigt det såg ut med plankstek!

Ha en jättebra dag!

Kram Marie

5 Annelie:

skriven

Jag hör han verkligen framför mig =)

Ha en fin dag!

6 My:

skriven

Japp måndag igen, och det ska visst bli en fantastisk vecka väder-mässigt, skönt att du inte jobbar så många dagar! Till skillnad från mig :)

Ha en bra start på veckan, kram

7 Nilla:

skriven

Halloj...ja nu sitter man på jobbet igen..puuu men det får gå..jag håller med dej raggarfester är bäst..inga tråkiga dörrvakter som ska mucka...

8 Lena:

skriven

Måndagar är lite halvtrista även fast jag inte ska klaga, mina dagar är ganska lika men ändå så olika varandra.

9 Nina:

skriven

Jag ska lata mig, tvätta, göra läxa... och lite till.



Ha en skön måndag!

10 evans:

skriven

Ja, usch vad de lediga dagarna går undan! Idag blir det jobb till kl 17 och i kväll tar jag det bara lugnt :)



Hoppas att du får en bra måndag!

11 Åsa.S:

skriven

Ha en riktigt bra dag!!

12 Fia:

skriven

Jag har slitit med att få mina elever att skriva kemiska formler idag, och att lära sig "alkanserien" utantill. Ni vet "metan, etan, propan..." Låter skoj va? :)

13 Mia:

skriven

Jag började dagen med punktering på bilen så min vecka kan bara bli bättre :-)

Kram

14 Mia:

skriven

Gud, vad gulligt av dig! L

15 soffie:

skriven

har haft en riktigt bra dag,med jobb,sonen till frissan,med lillan ut i lekparken,rask promenad på 50min och nu tar jag det lugnt.

Hoppas din dag varit bra.

Här kom solen fram på e.m tänk va pigg man blir då!

16 Anonym:

skriven

hejhopp

17 Ulla:

skriven

Idag har det varit jobb till 17.30 Sen har jag bara varit.

18 S:

skriven

Skulle inte skadat med en lov vecka till!

19 Helena:

skriven

Jobb, jobb och åter jobb. Sen iväg till köpcentret för att köpa bikini. SOm tur var till dottern och inte till mig. Så det var full rulle hela dagen.

20 Vetleviktoria:

skriven

Great .Now i can say thank you!

Kommentera här: