Det är körigt nu

Innan jag går ut i solen måste jag bara påminna om kvällens TV-begivenheter.
BÅDA startar kl 20.00 så nu blir det körigt...
Tur man kan spela in =)

Kanal 5 visar  "Frusna män söker kärlek"



Och TV4 visar "Bonde söker fru"



Följer ni dom här programmen?

1 Fia:

skriven

Nej, jag har faktiskt aldrig sett något program i den kategorin. Men jag har förstått att vissa bönder i förra omgången blev väldigt populära.

2 Linda:

skriven

Jag har inte sett nåt av programen. Men så är vi jättedåliga på föja tv-program. Jag ser allt på dvd eller via torrent. då kan jag titta när jag vill!

3 My:

skriven

Nej det kan jag inte, jag ser ju på Men in trees på 3:an, det är skitbra!! Och sen gillar jag inte såna match-making program nåt vidare...

Kramis

4 Gabbi:

skriven

Men!!

Du glömde!!

Men in trees på 3:an!!

Bästa jue!!

Kramen

5 christel:

skriven

Är tyvärr dåligt på att följa teveprogram.

Framförallt nu när solen inte försvinner förräns vid tio.

Men vintern kan det bli att jag följer något, någerlunda iallafall, men Mordkommisionen älskade jag..

6 tinaz:

skriven

Jajemen...missar inte ett avsnitt...nä nu skall jagå o titta see you

7 Margaretha:

skriven

Jo du kan anmäla dig via sidan http://www.buzzador.com/

Lycka till

Margaretha

8 Anonym:

skriven

Men snälla, skriv inget i MIN blogg så att andra förstår.. :)



Kramen från M

9 Camilla:

skriven

Ja visst är det hopplöst när dom ska sända båda samtidigt. Jag har lite dilemma nu när jag måste välja ett av dom, för ajg kan inte spela in..



Min dag: har bestått mest av stängning, träning av hästen som jag ska ha på köruppvisningen på Fredag. Gymnasieskolan i Bollnäs ska visa upp sig på fredag, så vi ska ha rid och köruppvisningar inne i stan(huu...jag är nervös..)

Ha en bra kväll!! :-)

10 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Tänk att jag glömde bort detta program nu igen. Det är ju så typiskt mig, men i bland hinner man heller inte då det är fullt upp med nattning och godnattsagor precis i den tiden. Jag hinner ju se lite utav slutet!



Kram Sus

11 Inger Maryissa:

skriven

Jag hade inte noterat att det var dessa program ikväll ;-)

Satte just nu på TV5, och slötittar lite medan jag sitter framför datorn.

Får se om jag följer något av programmen.

Ha en fin fortsatt kväll.



12 vivan:

skriven

Jag har glömt bort bönderna....får titta en annan gång..ha det skönt i tv-soffan...kramiz

13 Madeleine:

skriven

Tyvärr inte min typ av program, ser heller Lost, Medium eller liknade program. Ha en trevlig kväll. Kram Madde

14 Pernilla:

skriven

Nja, följer va nog att ta i, i överkant. Men jag tittade faktiskt på "Bonde söker" i kväll.

/P

15 Bim H-D:

skriven

Hm... nä! ;)

Jag lyssnar på en ljudbok - nu igen... och har nyss avslutat en, hihihi...

Må så grankott...

16 Åsa.S:

skriven

Böndera skall jag följa! Ha en finfin kväll! =)

17 Plogflickan:

skriven

Jaha då nog glor jag om tid finns... Typiskt mig!

18 Carina:

skriven

Bönderna vill jag inte missa, är härligt att se lite folk som bor på landet.

Hoppas att den gaya killen blir med sedan.

Sätter nog sprätt på debatten på ett posetivt sett ;)

19 carina:

skriven

Bönderna vill jag inte missa, är härligt att se lite folk som bor på landet.

Hoppas att den gaya killen blir med sedan.

Sätter nog sprätt på debatten på ett posetivt sett ;)

20 Gabbi:

skriven

Sweet dreams raring!!

21 anneli:

skriven

Nix, tycker det blir så tjatigt. Tittar hellre på dins söta muisar i nya hagen :)

22 vivan:

skriven

Nej , Melker minigris (55kg)är min dotters gris..och han är som ett barn...kramiz

23 Mia:

skriven

Bonde söker...det måste jag se! Det hör till vinterns bästa program :-)

24 Ida:

skriven

hej..jag följer oxå frusna män.. missade avsnitt 6 och undrar om du har den och kanske kan skicka den till mig?kram

Kommentera här: