Dags för middag

Nu är det dags att börja med dagens middag som blir spagetti och köttfärssås, enkelt och MYCKET GOTT!!
Vad äter ni idag?



Rösta gärna ;)

BloggRegistret.se
1 mimmismat:

skriven

Ser gott ut! Jag har inte kommit till middagen riktigt än, men vi har smaskat på en blåbärpaj med fluffig vaniljsås.

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Grillade kycklingklubbor, direkt från affären!

3 matte:

skriven

spenatpajen som blev kvar från gårdagens middag.. den var godare idag, vitlök, gul lök, spenat... lite hot kryddat och med tomatskivor och en massa parmesan på toppen.

4 Mia:

skriven

Ejmis! Vet du inte att om du städar på en röd dag, så kan det slå lock för örat!!! ;-))

Här blev det en enkel kycklinggryta idag...

Säg åt dom på blogg.se att det hjälper inte hur många ggr man klickar på "Kom i håg mig" så får jag lika förbaskat skriva in adresserna i varje kommentar...

5 Lotta:

skriven

Här blev det något liknande, nämligen lasagne. Vi har haft vedarbetare här idag så jag gjorde en hel plåt. Nu åt de inte så mycket som jag hade tänkt mig så vi har mat till i morgon också...

6 Sandy:

skriven

Haha, vi äter samma mat!! :)

7 Mikaela:

skriven

Mmmm....såg riktigt gott ut!! För mig blir det hemmalagat potatismos och korv =)



Ha en härlig kväll!!

8 Hanna:

skriven

Jag gjorde kryddiga biffar med burgur och tzatziki =) Lite speciellt, men faktiskt mycket gott!

9 Cia:

skriven

Vi ska va så rediga ikväll och göra egen Sushi L

Kul att testa. Aldrig gjort förut,men sambon har.

Ha en skön kväll !

/Cia

10 vivan:

skriven

Håller med du...kramiz

11 Petter:

skriven

Pizza!

12 Camilla:

skriven

Gott! Själv åt jag hamburgare i dag, så jag fick inte(för mig själv) äta nåt mer än en ostbit när jag kom hem.. :-)

13 Annelie:

skriven

Käkade ost och skinksallad =) Köttfärssås är himla gott det också.

Ha en fin kväll!

Kommentera här: