Dags för en tupplur

Eftersom jag snart ska iväg på jobbet så ska jag försöka vila ett par timmar nu. Innan jag börjar jobba så ska jag göra ett Mystery Shopping-uppdrag också, ska få handla en riktigt kul grej idag som jag får visa er i morgon =)
Jag hoppas ni får en fortsatt härlig fredag!
Kram!



glitter-graphics.com
1 soffie:

skriven

önskar dej en fortsatt härlig fredag i värmen:O)

2 Nettan:

skriven

Ha en bra tupplur och en bra kväll på jobbet.

Det ska bli kul att se var du shoppat !



Kram

3 kicki:

skriven

Ha en bra jobbarhelg för jag antar att du skall jobba hela helgen, din stackare...ja det är sånt man får ta med sej om man skall ha ett jobb...

Kramen

4 My:

skriven

Spännande! Och hoppas du får en lugn och skön natt! Kram

5 Margaretha:

skriven

Hoppas att din arbetsnatt går fort......

Ha en fin helg sedan...

Margaretha

6 Eva:

skriven

Hallå Ejmis! Tittar bara in och säger hej då. Kommer att släcka ned min blogg under de närmaste dagarna. Det har helt enkelt blivit för stort och tagit för mycket tid. Varit för kul helt enkelt :-)

Så nu loggar jag ut och fokuserar på jobb och barn istället :-)

Önskar dig en riktigt skön sommar!

Kram,

Eva

7 Ann:

skriven

IKEA hade nog önskat dom var förvarnade:))

8 Madeleine:

skriven

Ha en bra jobbar natt. Hoppas det blir en lugn vaknatt. Skulle ha jobbat helgen, men har byt bort den. Kram Madde

9 vivan:

skriven

Hej.. du är inte ensam som jobbar helg...jag jobbar delad tur lördag...tur att de har oss ...hade...kramiz

10 A:

skriven

Hoppas att natten blir bra... Måste vara jobbigt att bara sitta så där..... Ha en bra helg vännen.... Syns på söndag =)

Kramen....

11 Gabbi:

skriven

Morning raring!!

Ha en underbar helg!!

Kramen

12 Ann:

skriven

God morgon!

Ha en underbar dag!

13 Ulla:

skriven

Godmorgon! Kikar in och önskar dig en härlig helg!

14 Vaniljis:

skriven

Nu blir jag nyfiken... Hoppas natten var bra! Kram

15 synne:

skriven

Hoppas du fick sova.

ha en fin lördag.

16 kicki:

skriven

Va skönt att få vara ledig helgen...förnuftigt att lägga ledigt och det finns alltid de som vill jobba helg istället, så var det hososs iaf..

kramen nu sticker vi till stora dotra och hjälper till med veranda sen åker vi till stugan..ha det bra..

Kommentera här: