Bilder på rullen

Tömde kameran på bilder i går och då hittade jag bilderna jag tagit när jag testade receptet på "Smörgåsrullen".
Jag hoppade över grädden i fyllningen och det gick bra det också. A tyckte det här var jättegott så det kommer att göras igen och då tror jag att jag ska testa att fylla rullen med kötlfärs. Vad tror ni om det?





1 tinaz:

skriven

Denna fyllning såg ju super smarrigt ut, detta recept snor jag ( visst är det roligt med mat både äta o tillreda den?) synd bara att det sätter sig all de goda..men du är ju duktig att gå, jag håller på med mental träning ännu;) ha det gott

//T

2 Åsa.S:

skriven

Ja, köttfärs blir nog också bra!

Man gör som Kajsa Warg bara...

3 Nettan:

skriven

Ser jättegott ut !

4 Inger Maryissa:

skriven

Oj, det där ser verkligen gott ut.

Blir riktigt suktad...

5 carina:

skriven

jag har ett recept på något liknande som kallas äggrulle, jag fyller den oftast med köttfärs, finns även en tonfiskröra som är god att ha i.

6 synne:

skriven

Såg gott ut det där ja....

Jag norpar åt mig receptet.

Tack för tipset.

Klems.

Kommentera här: