Anybody out there??!!

Hallå, hallå i bloggvärlden!!!!
Det är inte klokt så lugnt det är här nuförtiden....
Vart är ni allihopa!!!???


1 Mia:

skriven

Ja, nu när solen skiner är det inte många vid datorn! :-)

2 tinaz:

skriven

Jag jobbar på ett demensboende med 2 avdelningar har jobbat där sedan-89

//T

3 Camilla:

skriven

Jag är här i alla fall :-)

Blivit flyttad nu och undrar om det är nu det ska börja strula..hehe..det verkar som det gör det för alla..

jag få väl skrika om hjälp kanske:-)

4 Lotta:

skriven

Tjohoo!! Jag är här iaf!!!

5 Inger Maryissa:

skriven

Ja, hallå....här är jag ;-)

Här har det varit fint väder idag och antagligen på många platser så kanske det är orsaken,

och sedan är det Eurovisionsemifinalen ikväll, så kanske många är upptagna med förberedelser för kvällen ;-)

Ha en bra fortsatt kväll.





6 Lena:

skriven

Jag hittas nog i min traktor eller sovandes på soffan ;)

7 vivan:

skriven

Ja men jag är här...var inte rädd..de är ute och klipper gräs och ansar i sina trädgårdar..grillar och har sig....ha ha kramiz

8 Eva:

skriven

Jag tror folk är ute och njuter av det fina vädret istället för att blogga :-)

9 Margaretha:

skriven

Jo då, jag finns här....

Har lite mycket att göra bara....Både på jobbet och i trädgården...

Det känns som man måste prioritera när solen skiner....

Kram

Margaretha

10 Pernilla:

skriven

Här är jag!

/P

11 Nina:

skriven

Hallå hallå... jag är här. Har varit ute i stora världen idag och gått i skola igen. Lärt mig en massa finurliga saker. Men nu är jag tillbaks i bloggvärlden igen.

12 A:

skriven

I´m here =)

Hoppas kvällen är bra...

kramen

13 Mia:

skriven

Jag är här!!

Kram

14 kicki:

skriven

Jag är också här...men tänkte faktiskt igår att, vart är alla, har bara hälften av inlägg mot vad jag brukar ha...men alla kanske håller på ute...

skönt när man kan börja med nedräkningen innan semestern.

kramen på dej

15 Åsa.S:

skriven

Här är jag... mätt o go! ;)

16 MissyElliot:

skriven

Hej hopp, jag är också här nånstans....

(Eller mest ute just nu om dagarna när det är så härligt väder...)

:-)

17 Anonym:

skriven

Hej igen...jag jobbar som undersköterska i hemsjukvården med hemtjänst...underbart arbete...fritt.får se mycket på mina resor...till och från mina brukare..kramiz

18 Vonny!:

skriven

Nu är jag hemma ett tag igen :)) Hoppas du har det bra!

19 Korneliuskatarina:

skriven

really enjoyed the site even learnt a few things on the way, keep up the good work.

Kommentera här: