Vin-tips

Jag frågade ju efter vin-tips i ett tidigare inlägg och nu tänkte jag dela med mig av de tips jag fått från vin-drickare i blogg-världen =)
Tack till er som bidragit till listan!!


Argento Malbec


Arione Barolo


Beaujolais Royal


Bengt Frithiofsson Primitivo


Brookfield Petit Verdot


Concannon Syrah


Hidden Rock


Ecologica El Condor


Selvarossa


Ruffino riserva ducale oro


Peter Lehmann The Barossa Cabernet Sauvignon


Oude Kaap


Masi


Le tense Sassella


Penfolds


Zinfandel


Wildboar´s Rock ( hittade ingen bild på det röda)


Bland dessa förslag kommer jag helt säkert att hitta några nya favoriter, jag hoppas ni också gör det!
BloggRegistret.se
1 Emelie:

skriven

Tack så mycket, jag älskar den bilden. Jotack jag mår mycket bättre, orkade tillochmed ha min födelsedagsfest igår. Fick faktiskt ett rödvin då, men jag minns inte vad den hette för jag gav vidare den till min mamma då jag inte dricker rödvin. Men flaskan såg rolig ut. Som en termos.

Kram Em

2 N:

skriven

Vill du byta bakgrund, men vet inte vart du ska leta? Spana in http://bakgrunder.blogg.se där finns allt ni behöver! Enjoy!

3 Margaretha:

skriven

Det är spännande med viner.Tur att man har fått en ny "hobby".Concannon Syrah som är med på din lista är en annan höjdare.
Kram och skål
Margaretha

4 Marie:

skriven

gott med rödvin , min favvo är vinflaskan med sned hals och en annan favvo är sunrise...

Ha en kanonkväll!
Kram från Marie

5 sandra:

skriven

gordon negro e skitgott, och jäääävligt billigt oxå.

Kommentera här: