Vilken syn!

Min A tycker INTE om att promenera men idag lyckades jag få med honom eftersom vår granne K lockade med en öl och en "virrepinne" om vi kom förbi.
Jag misstänker att vi var en ganska kul syn när vi gick...först går jag med stavar och min fina fleece-mössa som ser ut som en aubergine med fladdrande öronlappar...två meter efter går A med sina radio-hörselkåpor och sjunger...säkert var det någon som fick sig ett gott skratt men det bjuder vi på   ;)

 

image1285

 

 

1 A:

skriven

Vilken syn =)
Låter helt underbart ju......
*fniss*

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Ibland får man bjuda på sig själv!

3 Carina:

skriven

ja, alltid var det någon som fick en kul stund....sånt kan man bjuda på ibland ;)

4 Bim H-D:

skriven

hihihi... kör han bil med dem på också? Hm, vet någon som brukar ha radiohörselkåpor på i bilen, japp... Nopp, inte min gubbe, nej... Men, den bilen lutar nog kanske också åt ett behov av den pärlan, kanske. Men, vi klappar om pärlan och hoppas hon rullar och få vara med ett tag till - byta framruta först kanske...
Hm, min kusin brukar alltid ringa på mobilen, eller veva ner rutan på bilen när hon kör förbi, om hon ser mig på stavgångstur längs med vägen... har du glömt skidorna eller, hm... Antar att hon själv smyger omkring på pyttisvägarna i skogen när det gäller det så jag inte ska få se henne med stavar, hehehe...
Må så Glad Påsk... värmländskan Bim, som ju faktiskt hade 243 km eller vad det nu var jag bloggade om till skövde, öhhh...

5 Lotta:

skriven

Har jobbat på industri och använt kåpor med radio. Har hänt mer än en gång att man skrålat med till musiken!

6 Åsa.S:

skriven

Haha, det skulle jag velat sett!!

Kommentera här: