Vart tog tiden vägen?



Idag har det varit en sådan där dag när tiden bara har rusat iväg...fullt upp hela dagen.
Har inte hunnit med bloggen alls idag men nu i kväll har jag läst mina favoriter i alla fall...dock har jag varit snål med  kommentarer.....
I morgon ska jag jobba men jag hoppas jag kan flexa in klockan 12 iställer för att börja 10, då borde jag hinna blogga lite...jag saknar verlkigen bloggen när jag inte hinner med den.
Nu ska jag sova...sov gott och dröm sött...OCH TACK FÖR ALLA SNÄLLA KOMMENTARER!!!
1 Linda:

skriven

Tidstjuven har väl varit i farten. Han är ofta hos mig...

Sov gott.. hoppas han inte tjuvar nattid av dig också!

2 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Jag vill önska dig en riktigt Glad Påsk!

Kram Sus

3 Nettan:

skriven

Tiden på dan gick som tur var ganska sakta då jag hade mycket att göra, men nu när man verkligen kan sitta i lugn och ro och läsa lite bloggar så tickar klockan på av bara den. Hmmmm !

Hoppas du sover gott nu !

Kramiz

4 Gabbi:

skriven

Morning, raring!!
Jag hoppas att du hinner blogga lite idag, saknar dina inlägg jue ;)
Ha en fin långfredag!
Kramen

5 synne:

skriven

Tat lugnt Ejmis.....
Man kan inte hinna med allt hela tiden.
Då slutar det med att man går in i den berömda väggen vet du.....
Hoppas ialla fall att du får en fin och LUGN långfredag.
Kram Synne med anhang....:D

6 carin:

skriven

Kikar förbi för att önska dej en trevlig påskhelg.
/carin

7 Bim H-D:

skriven

Hm, ja ibland... Undrar man var tiden tar vägen - och ibland är det istället någon som hänger i visaren så... Ja, man undrar om det är något fel på klockan :p
Hm, varit på besök? Hm, gjorde en liten kommentar i inlägget om förhållandet till feedjit(?), mellan mitt boende och deras åsikt om var man bor, hihihi...
Just nu ha dock bloggen får spunk - fungerar dock i IE, rätt ok i allafall... Firefox är knäpp just nu i sin visning... letar kodningen, men inte hittat det som gör att det strular än, hihihi... Eller har jag inte orkat leta? hm...
Må så gott... värmländskan Bim

8 Boamalie:

skriven

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.

Kommentera här: