1 Emelie:

skriven

Ja använer de billigste..men enbart fr att ja inte har råd med de dyra.. Men när jag väl får råd så vet jag inte om jag ska byta eftersom de billiga funkar utmärkt.

2 britten:

skriven

ja tyvärr så anväder jag ofta ariel...har provat en del billliga som inte vart bra...men jag vet at det finns billiga som också fungerar...kram min vän

3 Anonym:

skriven

Jag är oerhört slumpartad och tar det som ser roligast ut för stunden...:-)
Med varierande resultat såklart..

4 My:

skriven

Jag använder billigaste billiga! Och min tvätt blir så ren och fin så...

5 Margaretha:

skriven

Jag är inte trogen något märke....byter mellan dyra och billiga som det faller sig....
Kram
Margaretha

6 A:

skriven

Jag köper oftast det som är billigast och tycker att de är bra. Men har nyligen upptäckt ett superbra flytande som ligger i mellanprisklass. TaBort heter det och det är jättebra och luktar gott =)

7 Marra:

skriven

Vet inte om min kommentar kom med..
Men jag andvänder alltid ariel eller via men ska ju köpa de billiga nu efter att ha läst den artiklen :)

8 synne:

skriven

Köper inte de dyra, för de billiga är lika bra.
Är så less på reklam så jag provar mig fram. Det är nog det bästa.
Ha en fin lördag.
Klems Synne :D

9 Helena:

skriven

Jag är nog lite snål och använder de billiga, men tydligen har det varit bra då :0)
Ha en fin lördagkväll.

10 Mia:

skriven

Jag köper aldrig de dyra medlen, helt enkelt för att jag tycker att dom definitivt inte är bättre, så varför kosta på mer pengar..

11 Annsingen:

skriven

Testar just nu något från en firma som ringde annars använder jag euroshopper...billigt OCH bra!

12 Christel:

skriven

Tyvärr samma som du. Alltid flytande för det ligger lite i min benmärg. Farsan var rörmockare och hade blivit vansinnig på mig om jag använde pulver. Det var nämligen värre för rören...vete fan hur

13 Gabbi:

skriven

Hallå raring!! Moahaha.. jag använder oxå dom dyra ;( Kanske läge att byta nu...
Ha en fin kväll
Kramen

14 Nettan:

skriven

Jag kör 5 liters påsar från Emanco !

15 Nilla:

skriven

Hej jag är trogen till neutral då jag blir som en prickig korv om jag använder ngt annat..

16 Carina:

skriven

Så med pengar man blir lurad på :/
Själv köper jag oftast tvättmedel på Rusta.

17 Mia:

skriven

Kikar in och önskar dig en fin kväll... *L*

Kommentera här: