Tjuvlyssnat

Buss från Marieberg köpcentrum, Örebro

Tjej 1: Jag tycker att det är så äckligt när han slickar mig i örat. Han väcker mig alltid på det sättet! Vidrigt!
Tjej 2: Mhm?
Tjej 1: Sen kollar han på mig när jag duschar. Det känns också liite obehagligt. Men jag älskar honom ändå, han är ju trots allt en katt!


image1164

Inte en perser men en perverser  ;)

1 emelie:

skriven

hahahahahahahha :D

2 Gabbi:

skriven

Hahaha..
God morgon!!
Hoppas att din tisdag blir fin..
Kramen

3 A:

skriven

God morgon =) Hihihihi...
Den var förbaskat bra =D
Ha en fin dag...kram

4 Nilla:

skriven

MMooohhhhaaa då fick man dra på smilbanden fast man sitter på jobbet...ha en bra dag

5 Annelie:

skriven

Hahaha, mycket ska man höra innan...
Jobbigt när man är så där trött som du var igår. Jag har varit konstant trött i flera dagar.
Du får ha en fin dag!

6 synne:

skriven

Uj då, du har haft en kämpig dag alltså. Här är det lite tufft just nu med. Nackeont och huvudvärk.....
Suck....
Men kissen var lite söt ialla fall.
Ha en bättre dag idag då.
Kram Synne ;D

7 Inger Maryissa:

skriven

Det påminner om min kisse, hon var också med överallt ;-)
Kul bild !

8 Sommarmoln:

skriven

ska skaffa mig en katt tror jag...
Dont forget!! too se on tv tonight...
1. Grannfejden ( skönt att se att andra har det värre) 2. Brynäs -Mora ( Bye bye säger jag som är en fd norrbottning)
3. Regionalnyheter ( alltid lika amatörs mässigt)
Ha det bra !!
Hälsn Sommarmoln

9 Sommarmoln:

skriven

...jag menar bye bye Luleå ( se punkt 2 ovan) , för i kväll kommer Mora att vinna och på så vis spela
Luleå till k v a l - s e r i e n.. brrrrrr

10 britten:

skriven

HAhhhahaaahhah vad ska man annars säga underbar bild

11 Margaretha:

skriven

Ha ha ha och jag som brukar få stickiga morrhår i örat....Stackars katt...har han sprungit in i en vägg????hihi
Kram
Margaretha

12 Mia:

skriven

Tjuvlyssnat är bra för skrattnerven! *S*
Åsså en söt kisse, jag saknar mina...

Kommentera här: