Svensk Maffia & Rent Hus

Nu ska jag läsa lite och sen ska jag se "Rent Hus", A kollar på hockey så man kan säga att jag är ensam hemma i kväll...

image1329
1 linda:

skriven

Jag vill också se rent hus..men jag har lovat min lillhuligan att kolla på film!
Så...
film blir det!

2 Marie:

skriven

Hoppas att du får en bra onsdagskväll!
Har ni ngn snö hos er?
Kram kram

3 synne:

skriven

Hallon på dig.
Hoppas att bloggen funkar snart nu då. För det har inte varit lätt av och till.
Tänk om nu alla som vill skjuta varg för att "den ger sig på människor" kunde fatta att björn är ett mer ildsint djur.....
Hoppas skogsarbetaren klarar sig....
Det gick som en dans att mocka tänker jag, med Matte på näthinnan, men vad säger A hmmmm :D

Kram från Synne :D

4 Sandy:

skriven

Hihi, vilken bra kariatyr (heter det så)? Likt!! Ha en bra kväll!!

5 My:

skriven

*fniss* samma här! Jag slökollar lite på Rent hus och alla andra ser hockeyn...

6 Helena:

skriven

Aha, vi läser samma bok. Jag håller på med Bandidoskapitlet. Inga trevliga och snälla pojkar inte.

7 Lizaloop:

skriven

Rent hus ja, det såg jag med, lite roligt är det ju!!!!!!!

8 Fia:

skriven

Visst är det skönt att få koppla av och läsa ibland.

9 Mia:

skriven

Ja det var också en definition på att vara ensam, men jag förstår dig! *S*

10 Mimi:

skriven

Usch kollar du på Rent hus?! Jag kan inte se det...mår för illa helt enkelt :-)

Kommentera här: