Ska det vara så svårt??

Hittade denna lista i iForm, det låter ju hur enkelt som helst!!
Men min verklighet är en annan...sånt här är jättesvårt för mig!!!

image1259


1 Plogflickan:

skriven

Låter ju jätte enkelt när man läser så där, varför så svårt att följa???

2 Åsa.S:

skriven

Ja... det där LÅTER ju jätteenkelt!

3 Karolina:

skriven

Ojja...det låte vettigt, är vettigt men helt, helt omöjligt i min livssituation. vadå sitta stilla och känn efter om jag njuter av maten - nej jag njuter inte av maten för minst två barn skriker i mina öron! Vadå inte handla när jag är hungrig...när jag väl pallat mig i väg till affären med mina tre barn har jag hunnit bli hungrig!

4 Inger Maryissa:

skriven

Intressanta råd och tips.
Håller med om att det är bra att inte handla när man är hungrig.
Och det där att lägga om matvanorna och motionera, tror jag också är bättre än att banta.
Ha en bra fortsatt dag.

5 Fia:

skriven

Känns som att det är fullt möjligt att följa de här råden. Det var inga jobbiga pekpinnar utan vettiga råd.

6 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja så enkelt är det men man gör det ju inte! =)
Men man får väl skärpa sig nu!

Hehehe...

Kram ♥ Sus

Kommentera här: