Sen hemkomst

Min plan idag var ju att komma hem tidigt för att njuta av den soliga dagen men så blev det inte.
Hann inte ens med att ta tisdagsbilden för det hann bli mörkt, det får bli en onsdagsbild den här veckan i stället.
Dessutom har jag långt kvar till 7500 steg så det måste bli en kvällspromenad trots att det är både kallt och mörkt.
A ska jobba i natt så min plan är att åka med honom när han ska till jobbet och så kliver jag av efter vägen och går hem, varma kläder och pannlampa på så blir det nog bra =)

1 Carina:

skriven

Har du märkt någon viktnedgång efter
alla steg du gått?
Har en jag också som bara ligger i väskan
och skräpar......kanske skulle sätta den
på byxlinningen i alla fall :-)

2 Vonny!:

skriven

Är den gamla vonny som är i farten. Pga av olika anledningar bytte jag blogg.

3 synne:

skriven

Snälla Ejmis, ha reflex med på dig. Så du syns ordentligt. Hoppas du får ihop stegen.
Ska kolla om min stegräknare funkar.
ha en fin promenad då....
Kram Synne :D

4 evans:

skriven

Jo, idag har det varit high life på bloggen. Det är inte varje dag man blir kallad torparkärring :)

5 ulle:

skriven

Ta det försiktigt i mörkret bara! Har nyss köpt mig en stegräknare och i går lyckades jag komma över 7000 steg för första gången!

6 Plogflickan:

skriven

Pannlampa brukar jag ha när jag rider i mörkret, mest för att synnas..

7 Lotta:

skriven

Ryggen börjar bli lite bättre tack o lov! Men jag kunde inte "klicka" hit från din kommentar...skumt...

8 Camilliondollar Baby:

skriven

Nu är det dags för våren att komma!

9 Nilla:

skriven

Håller med de flesta glöm inte reflexerna,som rid tjej så är man oftast väldigt duktig att sätta på reflexer överallt....och de som har stabila hästar kan ju lyxa till sej med en pannlampa..min skulle tro att det var ett ufo som skulle äta upp han....kram kram

Kommentera här: