Reflexväst

Tack för alla snälla och omtänksamma kommentarer om att använda reflex när jag är ute i mörkret.
Jag kör ju mycket bil på mörka vägar och vet att det är nästan omöjligt att se människor och djur som är ute i mörkret utan reflexer...även dessa små hängande reflexer är för dåliga tycker jag så jag använder reflexväst.




Om ni är ute efter vägarna i mörkret så skaffa en väst, det är en billig livförsäkring!!
1 Ritha:

skriven

Hejja dig! Jag håller med: För typ 19 spänn på Jula så kanske du förlänger livet på dig eller dina barn. Är väl värt det?? Jag älskar reflexer!!!

2 Maria:

skriven

Håller med dig. Blir så förbannad när folk är ute i mörkret utan reflex. Nästan tillåtet att köra över dom då...nja kanske inte men ändå.
Ha de så gött.

3 Ulla:

skriven

Jag har en reflexväst, och som jag använder. Känner mig mycket säkrare för jag vet oxå hur dåligt man syns som fotgängare i mörkret.

4 synne:

skriven

Har väst, reflex och pannlampa. När jag hade hästarna så sa folk runt om i bygden att jag såg ut som en julgran när kom ridande på kvällen. Än sen då, sa jag. Det funkar ju, ni har ju sätt mig. Det tänkte dom inte på.
Så nog är det en billig livförsäkring alltså.....
Kram Synne :D

5 Inger Maryissa:

skriven

Reflex-väst....toppen !
Vilken bra uppfinning.
Har man den så känns det nog säkrare att vara ute och vandra när det blivit mörkt.
Kram

6 Mia:

skriven

Bra rekommendation!

7 Fish Games:

skriven

Very interesting site, beautiful design, thank.

Kommentera här: