Rätt par

Jag har precis uppdaterat mig på webben hur det såg ut i "Let´s Dance" igår och det är väl ingen tvekan om att rätt par är i final, eller vad säger ni?

image1282


1 Nina på Johangården säger:

skriven

Japp!

Glad Påsk!

2 Fia:

skriven

Ja, nu blir det spännande att se finalen!

3 Nettan:

skriven

Jag har hållt på Tina ända från början så självklart tycker jag att det är rätt finalpar.

Kramiz

4 Helen:

skriven

Precis så ska det se ut, bästa paren är kvar o vem som kan vinna.
Önskar dig en riktigt Glad Påsk :)

5 Nilla:

skriven

Desamma till dej och jag håller med rätt par i finalen.påskkram må så gott

6 Mimi:

skriven

Absolut! Tina håller jag på...

7 linda:

skriven

Visst är det rätt par i finalen!
Men nu blir det svårt att veta vem man ska heja på..*L*

8 Inger Maryissa:

skriven

Jo, jag tycker också rätt par kom till final.
Speciellt de till höger.
Kram

9 Phillipmaja:

skriven

hey pete, great website, thanks so much for all your hard work on building and maintaining the wimpole therapeutics site. also thank you for your contribution to the clinic s magazine. keep up the good work.

Kommentera här: