Omväxlande

Igår när vi klev upp snöade det jättemycket...idag när vi klev upp var det spöregn...kan det vara en försmak av våren??

image1203
1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja det regnade här med! Hoppas att ni inte är alltför trött i dag efter gårdagen!
Kram Sus

2 cattis:

skriven

mm tänkte fråga vad du har för ras på jyckarna... så fick jag iden att kolla på din blogg om de fanns där. och det gör de säkert :-) Fast även en massa andra jyckar oxå?
Låt mig gissa:
En bulldog
En mastiff
En golden
Och en...korsning mellan terrier och nakenhund *fniss*

Rätta mig om jag har fel ;-)

Kram
Cattis

3 Inger Maryissa:

skriven

Jo, jag tror nog det är ett vårtecken, att April-vädret har börjat ;-)
Fin bild med hjärtat på rutan.
Kram

4 Mia:

skriven

Jojo, nu får du minsann aprilväder, du också! ;-)

5 Carina:

skriven

Ja men vilket jäkla väder det varit hela
helgen, inte en stråle som har vi sett
här hos oss :-(

Kommentera här: