Nostalgi med "Så ska det låta"

Fredagarna kl 20.00 bänkar sig nog de flesta framför "Let´s Dance" men i det här huset väljer vi "Så ska det låta"   ( fast jag tjuvkikar såklart på danserna på webben sen).
Jag gillar verkligen den nostalgitripp som det brukar bjudas på i "Så ska det låta".
I fredags fastnade jag speciellt för dessa.

Maggie Reilly "Moon light shadow"



Donna Summer - Hot Stuff



Någon fler än jag och Mia som minns??
( för jag gissar att du är "med på noterna" min vän ;)    )


1 Mia:

skriven

SJÄLVKLART är jag med! *S* Så där ser mina fredagkvällar ut också. Först "Så ska det låta" och då nästan studsar man upp ur soffan för att sjunga refrängen på introt, eller parar ihop bilder och blir sur för att dom inte väljer det jag tycker är bäst! ;-)
Ett urskönt program med mycket nostalgikänsla! Härligt Ejmis!

2 Nina på Johangården säger:

skriven

"Moonlight shadow" är en av mina favoriter. Alltid!

3 Jenny:

skriven

Halkade in på din blogg via Elenor och måste säga att det var en riktigt snygg sådan.
Jag tittar på Let's dance, önskar jag kunde titta på Så ska det låta också, men dansen fascinerar mig.
Fortsatt trevlig söndag.

4 A:

skriven

Oj... Du har bytat bakgrund =D
Märkte inte det först.... Fint

5 Fia:

skriven

Vi väljer också "Så ska det låta" framför "Let´s Dance". Tyvärr missade vi programmet i fredags, för vi var på en konsert med Ted Gärdestad-tema. Det häftiga var att Teds pappa var med och lyssnade på hyllningsföreställningen. Det kändes stort.

6 Lotta:

skriven

Plågar sambon med att sjunga med i nästan alla låtar! Men var lite trög sist och hade svårt för att klura ut låtarna i "siffer-delen".
Men "Moonlight shadow" var ett kärt återseende..

7 Bim H-D:

skriven

Hm, nostalgi, ja... ;) Dock har jag slutat kolla på Så ska det låta... Det var kul de första... tre(?) åren, ungefär... ;) Lets Dance får klara sig utan mig också... orkar inte bry mig, nopp... hua, vad trist jag låter ;)
Må så gott... värmländskan Bim

Kommentera här: