Min kväll

Jag och S hade verkligen en trevlig kväll tillsammans och maten var supergod. Det är något speciellt när man får så där många olika smårätter som man kan "plocka" med.
Vi planerade även in en resa till Glada Hudik på fredag, hoppas vår planering håller, jag ser fram emot en heldag med S, det var länge sen vi umgicks en hel dag så det ska bli trevligt.
Nu är det dags för mig att sova. Har ni inte anmält er till min tävling så gör det!
Sov gott och dröm sött.

image1221
1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Vad mysigt det lät!
Kram Sus

2 A:

skriven

Anmäler mig i morgon =) Klart jag vill ha chans på böcker.... Sov gott vännen...Kram

3 Gabbi:

skriven

God morgon...Viktigt med viktiga vänner...
Ha en fin onsdag!
Kram

4 Nilla:

skriven

Hej
man behöver verkligen komma iväg och bara sitta och prata ..det finns inget bätttre än goda vänner...

5 Mia:

skriven

Riktiga vänner är gott att ha...hoppas ni får skapligt väder också! *L*

6 synne:

skriven

Hej.
Nu kom jag in. Det var svårt inatt.
Skönt när man fått en positiv upplevelse när man varit ute.
Jag ska börja leta resa till hösten.
Maken och jag har varit gifta i 12 år, men har vi varit på brölloppsresa? NEJ, nu är det dax. Men vart.....
Kram Synne :D

Kommentera här: