Min eftermiddag

Nu ska jag göra mig i ordning och åka iväg på mina eftermiddagsaktiviteter.
Först blir det en sväng på Rusta med mamsen.

image1218


Sen ska jag träffa min kompis S, jag ska bjuda henne på tapas på Restaurang Saffran i kväll eftersom hon har fyllt år.

image1219


Glöm nu inte bort att anmäla er till min tävling och att trycka ofta och länge på den lilla svarta ;)

BloggRegistret.se
1 Annsingen:

skriven

Rusta är kul! Ha en trevlig kväll:))

2 Marit:

skriven

På Rusta kan man göra endel fynd....

3 Marit:

skriven

På Rusta kan man göra endel fynd....

4 Maria:

skriven

Hoppas du får en kul dag på Rusta, och en trevlig kväll på restaurangen!

5 malin:

skriven

ha en trevig kväll :)

6 britten:

skriven

å tapas gillar vi...

7 synne:

skriven

Rusta är en bra affär. Där finner man mycket rara saker.
Hoppas att tapasen smakade bra.
Ha en fin tisdagskväll.
Kram Synne :D

8 Mandylicious:

skriven

Hoppas det var trevligt !

9 Ulla:

skriven

Hoppas det blev en trevlig dag/kväll!

10 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh så trevligt med tapas!
JAg skall börja jobba i Kramfors på Terra Cotta Clothes! De har barnkläder med märket Exit, Name It, Pink, och dam som Vero Moda, Only och Vila! Dessutom har de också mammakläder! Det blir 100% jobb och det ser jag nu fram emot och jag börjar efter påsk!

/Sus

11 Helena:

skriven

Oj vad jag blev hungrig helt plötsligt:_

12 Margaretha:

skriven

Ha en riktigt trevlig eftermiddag med trevligt sällskap och god mat
:)
Kram
Margaretha

13 Lisa:

skriven

saffran...vilket roligt namn, måste vara god mat där ;)

14 My:

skriven

Mmm tapas! Hoppas du hade en god kväll!

15 jannna:

skriven

hoppas du haft en bra dag ..

16 Carina:

skriven

Min dag gick väldigt fort idag.
Utbildning på förmiddagen och shopping av påskpyssel till jobbet på eftermiddagen..i ett naffs var dagen slut ;)

17 Carina:

skriven

Mmmmm, låter underbart med restaurangbesök :-)

18 Jakobsolveig:

skriven

Hello admin, nice site! Good content, Beautiful design, thanks! Greetings

Kommentera här: