Lördagsnöje

I kväll ska vi till våra grannar L & L .
Vi ska äta fläskfilé och oxfilé och potatisgratäng...mums!!




Till det blir det så klart några glas rött vin.

image1197


Och jag och L  får förhoppningsvis tid för lite "tjej-snack" också.

image1198


Vad ska ni göra i kväll??



1 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Åh vad härligt det lät! JAg har äntligen kommit upp på benen efter att ha legat nerbäddad i feber i några dygn! Detta är absolut den värsta förkylning jag någonsin har haft!

Hoppas att ni får en trevlig kväll!

Kram Sus

2 Åsa.S:

skriven

Vi skall ut och äta och bowla med ett par kompisar.
Ha en kul kväll!!!

3 Christel:

skriven

Ungefär det samma som ni..ha det gott med något glas rödtjut, god mat och kanske lite kärlek..låter ok eller hur??
Ha en skön kväll på dig

4 Helena:

skriven

Vi ska hem till ett par av våra bästa vänner. Umgås och ha trevligt.

5 Camilla:

skriven

Låter härligt! Jag och några vänner ska ut i Hudik. vi ska dit innan och käka och så. Toppenhärligt ska det bli!

6 Emma:

skriven

Om du inte redan svarat på dagen fråga får du gärna göra det i min blogg :)
emjas.blogg.se

7 Jessica:

skriven

Härlig header!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

8 kats:

skriven

så mysigt. ni får säkert jätte trevligt.

När man har de fyrbenta så får man oväntat besök lite nu å då tycker jag.... mina katter vill så gärna visa upp vilka duktiga jägare de är... de är så stolta.... är jag inte snabb nog.... så då knycker krutov fångsten och äter upp det.... bläää

9 Margaretha:

skriven

Skall softa framför TV:n ....Äta lax och bara ta det lugnt....Sagolikt!!!!!
Ha det så trevligt
Alltid gott att gå bort och bli "serverad"
Kram
Margaretha

10 LinnéaK:

skriven

Låter hur gott som helst.
Måste bara säga att du har en väldigt snygg blogg :)

11 Evans:

skriven

Vad trevligt! Ha en riktigt bra kväll!

12 Eluään:

skriven

Ikväll blir det mys framför Melodifestivalen med min pojkvän och lite frukter :) Ha en fin kväll! Snygg blogg du har för övrigt! :)

13 Jonas:

skriven

Lät riktigt gott. i kväll vet jag inte, ta det lungt verkar det som..!!

14 Mia:

skriven

Ha en riktigt trevlig kväll! *L*

15 Caroline:

skriven

Vad mysigt det låter, ha en trevlig kväll!

16 Ninah:

skriven

Ha en trevlig internationella kvinnodag

17 The City:

skriven

Melodifestival för hela slanten ;)

18 Emma:

skriven

Diska... och sen blir det väl tv:n.

19 Julia:

skriven

Ikväll blir det shlager och pokerkväll, jag och grabbarna..:P

20 Annsingen:

skriven

Nämen jag följer med er jag!:)

21 Camilla:

skriven

tycka synd om mig själv

22 caroline:

skriven

ska ha lite hemma spa och äta chokladglass! mums!

23 Nilla:

skriven

Hej vi ska nog bara ta det lugnt

24 synne:

skriven

Ikväll har maken och jag ätit gott. Tagit ett glas vit vin. (är inne på nr 3 nu hihi) Jag jobbar. Med vin i magen går det väldigt bra hehe.
Sen blir det väl natta vart efter.....
HA en skön lördag hos grannas du med.
Kram Synne ;D

25 Andrea:

skriven

Hihi söt bild :)

26 Sara:

skriven

trevligt! själv tittar man på melodifeativalen!

27 Carina:

skriven

Är nöjd med att vara i hemmets lugna vrå efter vår Valbo resa idag

28 Sara:

skriven

trevligt! själv tittar man på melodifeativalen!

29 Mini:

skriven

Vilket mysigt inlägg!

30 Fredrik:

skriven

mm mycket gott.. åt fläskfile med pommes riktigt gott och kollade på melodifestivalen!

31 agnes:

skriven

ha en trelig kväll

32 My:

skriven

Å låter som en kanontrevlig kväll! Hos mig var det mys med mina söner framför tv:n...
Kram

33 Ulla:

skriven

Jag fick några glas rött igår oxå, fast vi åt tacos. Hoppas du får en skön söndag!

Kommentera här: