Lite sorgligt

När någon i blogg-världen bestämmer sig för att sluta blogga så är det lite sorgligt tycket jag...man har liksom vant sig vid att följa vissa bloggar dagligen...nu är det Mia-Studentmamma som slutar...tråkigt tycker jag men nu är det så hon vill ha det och då är det självklart så hon ska göra...kram Mia.

image1226
1 A:

skriven

Tråkigt.....

2 Camilliondollar Baby:

skriven

Ja, det är jättetråkigt!

3 Åsa.S:

skriven

Grattis, du har vunnit i min blogg, kul!
Maila mig din adress, så skall jag skicka vinsten.

4 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Ja det är tråkigt att någon som man besöker dagligen bestämmer sig sluta blogga!

Hoppas att huvudväken gett med sig...
Kram Sus

5 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det känns tråkigt när någon slutar blogga som man följt under lång tid.
Och mera ledsamt blir det om bloggen bara försvinner och man vet inte vad som hänt.

Kommentera här: