Låååååång fredag...

....hoppas jag INTE att det blir, det får gärna bli en kort långfredag eftersom jag jobbar...
Här skiner solen från en klarblå himmel och det är några minusgrader, en fantaskisk dag ser det ut att bli.
Nu är det dags för mig att göra mig klar för jobbet, jag hoppas jag kan kika in hos er någonting under dagen.
Till alla er underbara påskkärringar och påskgubbar där ute i blogg-världen, GLAD PÅSK!!!

image1280

Förät er inte på påsk-godiset redan idag, den här helgen får man ju äta godis i flera dagar  ;)
1 A:

skriven

Nä.... Något godis ska jag helst inte stoppa i mig. Ha en bra dag på jobbet... Själv börjar jag klockan åtta ikväll.

2 Ulla:

skriven

Mitt godisrace började igår och tar nog inte slut förrän på måndag. Här skiner INTE solen. Hoppas du får en kort långfredag. Jag hoppas på en lång långfredag.Vill hinna njuta av ledigheten.

3 Nina på Johangården säger:

skriven

Hoppas du får en kortfredag på jobbet. Glad Påsk!

4 Camilliondollar Baby:

skriven

Ha en skön långfredag!

5 Margaretha:

skriven

En riktigt God och Glad Påsk önskar jag dig .
Passa nu på att njuta riktigt mycket av ledigheten....
Påskkramar från
Margaretha

6 Plogflickan:

skriven

Nej ska ta´t lugnt med godiset, god helg!

7 Think Twice:

skriven

Önskar dig en GLAD PÅSK!
Här regnar det småspik!

8 Maria:

skriven

Här blir det inge godis, bara host medecin, ibumetin & hals tabletter.
Ha en riktigt skön helg nu!

9 Fia:

skriven

Det är väldigt svårt att låta bli att nalla på godiset...
Hoppas du känner att dagen inte blir för lång och seg, och att du får en fortsatt fin påskhelg.

10 My:

skriven

Hoppas din arbetsdag går himlans fort så du kan komma hem och äta godis! Glad Påsk!

11 evans:

skriven

Glad påsk till dig också! Här verkar det vara samma väder som hos dig. Fast det blåser lite kallt.

Ha en bra dag!

12 Helena:

skriven

Orättvist är det här finns ingen sol bara otäck snö. jag vill ha vår nu.
Glad påsk på dig.

13 Nettan:

skriven

Stackare som måste jobba !
Här är det sol och snö om vartannat !
Hoppas du får en bra låååång fredag !

Kramiz

14 Mia:

skriven

Är du ledig sen, resten av helgen??

15 Åsa.S:

skriven

Ha en riktigt mysig långfredagskväll! =)

16 Nilla:

skriven

godiset ät gott

17 Carina:

skriven

Jodå jag har jobbar fast det varit påsk jag med...men i år tog jag semester och har verkligen njutit av dagen ;)
Hoppas du har lite gott framför dig du också Påsk.

18 Gabbi:

skriven

God morgon raring!!
I dag e de påskafton!! Jag önskar dig en fin sådan!!
Kramen

19 Annsingen:

skriven

Ha en underbar Påskafton!

20 Vaniljis:

skriven

Morning..vi åt mycket godis till fredagsmyset igår. Hoppas du får en trevlig påskafton! Kram

21 Mia:

skriven

Hoppas du får en fin påskafton, Ejmis!

Kommentera här: