Kompis-dag



Fredag och jag är ledig =)
Dagen kommer jag att tillbringa i Glada Hudik med min kompis S.
Vad ska ni göra idag?
1 A:

skriven

Tjoho =)
Du blev först =)
Maila mig din adress vännen....
En liten gåva kommer till dig inom kort =)
( det kan dröja ett litet tag... dåligt med cash här just nu, men det kommer)
Kramisar.....

2 Mia:

skriven

Ni får säkert en trevlig dag, även om vädret inte är det bästa, men allt hänger ju inte på det *L*

3 Plogflickan:

skriven

Hoppas du får en bra dag, jag ska träffa några hundvänner, och träna ihop, hoppas på skapligt väder, Ha de!

4 My:

skriven

Låter trevlig du! Själv är jag hemma med sjukling, igen, och klättrar på väggarna...:)

5 Annelie:

skriven

Låter trevligt att få umgås med vänner. Här hemma blir det nog lugnt!

6 Think Twice:

skriven

Kikar in och önskar dig en trevlig helg!

7 Åsa.S:

skriven

På måndag komer du att få ett snyggt paket vill jag lova! Du får läsa vår lokaltidning, och alltsammans är insaget i fiiiint papper! =)

8 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Vad trevligt ni kommer att ha i dag du och din vän! Så mysigt att bara strosa omkring och stanna vid något mysigt fik och bara ta det lugnt!

Ha en trevlig helg!
Kram Sus

9 evans:

skriven

Idag tar jag det lugnt, men i kväll ska vi på teater jag och maken. Kul! Ha det så roligt i Hudik!

10 Carina:

skriven

Äntligen hemma, nu återstår inget
annat än att ligga på goa soffan :-)

11 Carina:

skriven

Varit i glada hudik :)
Hoppas ni haft mycket mys du och S.

Kommentera här: