Jag längtar!!!

Blogg.se byter bloggplattform

Under den senaste tiden har vi på blogg.se jobbat med att bygga ett helt nytt bloggsystem - något vi nu kommer att lansera. Vi har under en lång tid haft en enorm tillväxt på både bloggläsare och bloggskribenter, något vi givetvis uppskattar (men som tyvärr fått våra servrar och vårt system att knäa av belastningen, framför allt kvällstid).

På torsdag natt (natten till den 28:e mars) denna vecka kommer vi att byta ut programvara samt en del servrar/datorer. När vi bytt till nya systemet kommer du att kunna blogga som vanligt och vi kommer att kunna bygga ut med flera nya funktioner.

NU ÄR DET JU FÖR SJUTTON HELT HOPPLÖST!!!

image1324
1 Mia:

skriven

Jag har gett upp för idag!

2 Nina på Johangården:

skriven

Hela eftermiddagen och fram till nu har jag gjort försök att komma in, men totalt hopplöst.

3 Camilla:

skriven

Ja det är verkligen hopplöst nu..
Jag ahr gett upp för idag att försöka skriva nåt, för det funkar inte...

4 Inger Maryissa:

skriven

Jo, det är en del strul, Själv har jag under flera timmar inte kunnat skriva nytt inlägg eller kunnat skriva kommentarer.
Men nu går det igen.
Får hoppas att det funkar bättre efter flytten och nytt bloggsystem.
Förväntar mig det i alla fall.

Kommentera här: