I'm a Ford Mustang!


You're an American classic -- fast, strong, and bold. You're not snobby or pretentious, but you have what it takes to give anyone a run for their money.

"Take the Which Sports Car Are You? quiz.


Jag blev tipsad om testet här.

 

 

 

1 britten:

skriven

jag hoppas att jag är en jaguar...kram

2 Mia:

skriven

Varför blev inte jag en Mustang, som jag älskat sen 60-talet?? Näää, en Porsche...baaahh!! ;-)

3 Helen:

skriven

Just Mustangen är min favoritbil :) Riktigt tjusig

4 Helena:

skriven

Inte illa det heller. Jag blev en Chevrolet Corvette, :0) inte ett dugg förvånad, ha,ha.

5 Gabbi:

skriven

Moahahaha...som den classy women jag e så blev jag en ferrari..Hahahah

6 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag är en Porsche 911.

7 Ibrahimtindra:

skriven

Lively, fresh and designer work - really like the natural themes, and the website is cool! Worth a visit!

Kommentera här: