I´m home!



Jag kunde sluta tidigare på jobbet idag så nu är jag hemma.
Idag har jag haft massor med nya besökare i min blogg och det är alltid kul att stifta nya bekantskaper =)
MEN...många lämnar ju tyvärr inget "avtryck" så jag kan kika in hos er, JAG ÄR NYFIKEN PÅ VILKA NI ÄR!!!

Nu är det snart dags för middag här och även fast det är riktigt vinterväder så ska vi grilla idag, MUMS!!


1 Carina:

skriven

Jag hade nog tänkt lite i dem banorna också...att grilla en dag under påsken...men som jag känner mig i dag får nog pizzerian ta en beställning från oss i dag ;)

2 Maria:

skriven

Blir grillat här oxå i dag fast i ugnen.
Ha en fortsatt trevlig helg nu.
Kram från sjukstugan.

3 Mia:

skriven

Rent logiskt, så borde det väl vara lämpligare att grilla på vintern...?? Äsch, förresten det är logiskt att göra det varje årstid ;-)

4 Ulla:

skriven

Varför grillar man egentligen inte mer på vintern? Man behöver ju inte sitta ute och äta för att grilla...fast det är klart...det förhöjer ju känslan.

5 Wilhelmdaniella:

skriven

Wow super site! Thanks :) I have you bookmarked now.

Kommentera här: