Gult är fult

Mina naglar är helt förstörda av nagellack...har använt det så mycket så nu går det inte att sluta...även fast jag använder underlack så blir naglarna missfärgade...det ser hemskt ut...verkligheten är värre än bilden.



För att muntra upp mig själv så blev det lite silvrigt "party-lack" den här veckan =)


Använder ni nagellack och vad har ni i så fall för favorit-färger?
1 A:

skriven

Vilka snygga långa naglar du har...
Trots gulheten =)

2 Pia:

skriven

fantastiskt att du kan ha såna naglar med tanke på all djurskötsel, jag älskar fransk manikyr,om inte det blir av så blir det ljust för min del.

3 Maria:

skriven

Rött & Rosa.. eller fransk manikyr!!

4 Matilda Ahlberg ^^:

skriven

Jag behöver hjälp!Du verkar kunna dehär! vad tycker du? vilket av valen blir bäst för oss och våran kanin?!

http://matildaahlberg.blogg.se/?tmp=19101930

Kommentera här: