Griniga gamla gubbar



Just nu leker vi "tysta leken" här hemma... =(

Uppdatering: Det är jag som är tyst och tjurar för jag blir SÅ TRÖTT på A:s humör ibland...han går omkring nu och agerar som om allt är som vanligt och det gör mig ännu surare...undrar just hur länge jag får vänta innan han "kryper till korset"...barnsligt...jag vet...men just nu känns det rätt bra...
1 A:

skriven

Usch vad tråkigt =(
Hoppas det går över snart....
Kram till dig....

2 Margaretha:

skriven

Oj då,,,,låter inte bra. Jag hade en tyst period i början
av veckan men det tar på krafterna att vara sur.....
:o)
Orkar inte så länge....
Kramar
Margaretha

3 Camilliondollar Baby:

skriven

Vem vinner? ;)

4 evans:

skriven

Tråkigt, men det är kanske bättre än att kasta glas i golvet :)

5 Carina:

skriven

Tyst är inte min gubbe...när det gäller, utan med dunder och brak går han på och jag taggar ner.
Då kanske jag är mer den långsinta typen här hemma.
:/
Eller har fått 50 års kris stackern.

6 Åsa.S:

skriven

hoppas han gr med sig fort! ;)

7 A:

skriven

Jag känner igen det beteendet =)
Visst är vi lite fjantiga.....
Men som du säger, det känns bra.
Kram.....

8 Gabbi:

skriven

Haha..den leker vi minst 2ggr i veckan maken å jag ;)

Kommentera här: