God morgon!

Igår åkte vi över till våra grannar K & E och såg Melodifestivalen. Vann rätt låt? Jag vet inte, det var många bra låtar i år tycker jag, vi får se om det var rätt låt som vann när det blir den stora finalen.
Det blev en sen kväll igår och det känns idag, jag är trött som sjutton. Sovmorgon existerar ju inte när djuren alltid ska ha sitt på morgonen men jag får kanske ta en siesta på eftermiddagen.
Ska försöka ta mig ut på en pw idag också, var ut igår en sväng och då var det två veckor sen jag gick med stavarna senast...SKANDAL!!
Vad hittar ni på denna söndag?

CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com
1 Vaniljis:

skriven

Skorna kostade 600 pengar. Vilket kanske inte är så dyrt för den kvaliten. Dyrt för en student. Det konstiga är att jag utan vidare kan slänga ut 1000 pengar för bra löparskor.. Konstig man är. Tiden jag använder vanliga skor är ju mer. ;)

2 Mia:

skriven

NEJ! Sanna skulle ha vunnit! ;-) Eller Nordman...eller Rongedahl....eller BWO...eller... Beslutsångest?? Jag??
Ha en skön söndag, Ejmis! *L*

3 Helena:

skriven

Trött som jag var somnade jag ifrån röstningen. Men jag hade aldrig hört Charlotts låt innan och jag förstod inte varför den var favorit tippad??? Ingen bra röst eller låt, är det utseendet de röstar på?
Sanna skulle helt klart vunnit.
Kram.

4 A:

skriven

Jag tror att Charlotte har större chans än Sanna men BWO hade haft ännu större chans för de är jättekända i östeuropa =)
Själv städar jag idag.....
Ha det fint...Kram

5 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag vinkar av lillprinsessa och hennes kille J som åker hem till sig efter att ha firat lillprinsessas födelsedag hos mamma.

6 Inger Maryissa:

skriven

Ja, den stora finalen kommer jag antagligen att titta lite mera på ;-)
Blir ju lite intressant att se vem som vinner.
Mysig bild med kissen !

7 Helena:

skriven

vila, läsa, promenad med hunden. KAnsek träna får se.

8 Joachimvilde:

skriven

Just checking to see if my dad s guest book is working, not that I don not believe him. I might just have to have one of these myself.

Kommentera här: