God morgon!

Här snöar det för fullt idag och vi har ett par minusgrader...jag visste det , vintern är inte slut ännu, våren bara luras!!
A jobbar hela helgen och jag är ledig så idag blir det en slitsam dag igen med djuren...det går såklart, men det är ju dubbelt så mycket arbete mot för om vi hjälps åt.
Fördelen är att jag kanske kommer upp i 7000 steg de två sista dagarna har det bara blivit runt 5000 =(
Nej nu är det dags att lämna blogg-världen för en stund och gå ut till djuren.
Vad ska ni göra idag?

image1124

Det är ju ny månad och då är det dags att "trycka på den lilla svarta igen" ;)

BloggRegistret.se


Och glöm inte bort min tävling!!
1 Annsingen:

skriven

Morning! Nämen här snöar inget!?

2 Ulla:

skriven

Godmorgon! Vi har ett tunt täcke av snö, men inom en snar framtid kommer det att smälta bort. Idag ska jag till syrran och heennes två goa ungar i Mullsjö. Ska sova över.

3 Maria:

skriven

God Morgon, hoppas du får en underbar dag!

4 A:

skriven

God morgon =) Här snöar det inte tack och lov.... Hoppas du får en bra dag...Kram

5 Mia:

skriven

Godmorron! Här regnar det! Och det är jag glad för, du vet ju att jag inte vill ha mer snö, men det kommer säkert nån laddning till ;-)

6 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Godmorgon! Här snöar det inte heller som tur är!

I dag var det kalasdags för tvillingarna men ena utav dem är dålig så det blev bara att skjutsa en utav dem! Tråkigt så klart men så är det!

Hoppas att du inte behöver slita alltför mycket med djuren!

Kram Sus

7 Fia:

skriven

God morgon! Vi har regn och blåst. Det liknar mest höst, faktiskt. Nu ska vi strax åka iväg och sprutmåla köksluckor på makens jobb, innan vi åker vidare till ett fyraårskalas. Flickan som fyller år vill att vi ska leka, sjunga och äta tårta. Visst låter det toppen?

8 Carina:

skriven

Snö på backen och grått på himmlen.

9 Sommarmoln:

skriven

fin slogan du har om solstrålar... trevlig helg önskar sommarmoln

10 Plogflickan:

skriven

Ha en bra dag med djuren även om det är jobbig när man ska gör allt ensammen så njut av dem!

11 evans:

skriven

Bodde jag i närheten hade jag gärna kommit och hjälpt dig med hästarna! Jag saknar hästlivet en del...

Ja, närmsta IKEA för oss är Sundsvall. Det är 20 mil enkel resa, och med en femåring som lätt blir åksjuk är det ingen höjdarresa att göra.

12 Nina på Johangården säger:

skriven

Jag ska lata mig, för det behövs. Trevlig helg!

13 Inger Maryissa:

skriven

Ja, det verkar som om våren luras...
Men kanske det är ett tidigt April-väder som luras, och får trösta oss med det ;-)
Här regnar och skvala det istället.
Snö har jag nästan glömt bort hur det ser ut, eftersom det knappt varit någon här denna s.k. vinter.
Själv kommer jag nog att spendera en del tid framför datorn, vilke ju passar en sådan här dag.
Ha det så bra
Kram

14 Camilla:

skriven

Ja här hade vintern också kommit på besök igen, när jag kikade ut i morse..Jag hoppas på ett kortvarigt besök..
Jag är ledig från stallet idag, så jag ska ta på spenderarbyxorna och åka ner till stan..
Ha en bra dag med djuren, vilka dom nu är;-)

15 Anonym:

skriven

Trevligt! Det har jag jobbat med hela mitt liv:-)

Kommentera här: