Fredag

CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com

Arbetsdag för mig idag också...längtar efter en lång ledighet nu...det konstiga är ändå att så fort jag kommer på jobbet så tycker jag att det är helt ok...efter idag är jag i alla fall ledig två dagar =)
Ha en riktigt bra fredag och var rädda om er!!

BloggRegistret.se

RÖSTA GÄRNA!!  ;)
image1336
1 Qristall:

skriven

Godmorgon hoppas din dag blir bra trots arbete, men det är oftast som du sägen att det känns bättre så fort man kommit dit.

2 Åsa.S:

skriven

Ha en fin dag!! =)

3 Christel:

skriven

Blir lite förvirrad. Vad är det jag ska rösta på? En liten förklaring för mig som är okunnig hade suttit bra.
Ha de gott idag

4 synne:

skriven

låter som min dag.....
Hoppas ialla fall att du fick en bra dag.
Kram Synne ;D

5 Annelie:

skriven

Önskar dig också en fin fredag!

6 Carina:

skriven

Det är ett bra tecken på att man trivs på sitt jobb att man känner sig okey...fast det är tungt att åka hem ifrån.
Hoppas du får en skön ledig het sen

7 Nettan:

skriven

Hoppas du har haft en bra arbetsdag !
Det känns som jag också har jobbat då jag bakat och fixat hela dan.
Och inte blir det en lugn helg heller :
lördag - hundutställning
söndag - stå i serveringen på hundklubben

Krmaizar

8 My:

skriven

Önskar dig oxå en myyysig fredag! Kramar

9 A:

skriven

God kväll vännen....
Hoppas jobbdagen varit bra =)
Vill bara säga att en "pay it forward" present kommer nästa vecka.... Jag har inte glömt ;)
Ha det bäst...
Puss

Kommentera här: