Fortfarande vinter

image1246


Jag tog dom här bilderna från bilen igår när jag och S var på väg till Hudiksvall.
Ja, här ÄR det fortfarande vinter!!!

image1247
1 Mimi:

skriven

Helt otroligt hur vädret skiljer i landet. Här på västkusten nere i Halmstad har det inte snöat ett skit :-(. Fast nu längtar jag bara till våren och solen...

2 F:

skriven

vilken väg tog ni??? det är ju inte direkt e4.

3 F:

skriven

såklart. Hasselavägen. Frågan är dock om det verkligen är en genväg :) Lite skillnad på hastigheterna under vinteråret.

4 Camilla:

skriven

fina bilder. :)

5 Vaniljis:

skriven

Ja, inte blir jag avundsjuk.. ;) jag vill ha vår!
Ha en trevlig lördag! Kram

6 A:

skriven

Åh... Vad glad jag är som bor i skåne ;)
Gillar inte snö.....
Vill ha vår nu =)
Ha en fin dag vännen...kram

7 Camilla:

skriven

Oj. Ja det var mycket snö där..
Jag bor ju inte så långt ifrån Hudik, men vi har mycket mindre snö..
Desto mer regn tyvärr....

8 Plogflickan:

skriven

Men vilken perfekt körväg... Här är det tjällossning och lera, pust.

9 Carina:

skriven

Va, de va som sjutton, såna mängder ni har kvar!
Jepp käkar gi fortfarande och tänker så fortsätta
eftersom det är ända sättet för mig att må bra i magen, gått ner 4,7 kg denna gången.
Men nu ska jag inte sluta med denna kosten utan
detta blir mitt sätt att leva i fortsättningen!
kramkram Carina

10 Inger Maryissa:

skriven

Ja, där är det verkligen vinter.
Önskar vi haft åtminstone lite vinter här i Stockholm också.
Kanske det blir det nästa gång....
Men hoppas först på en fin vår och sommar...förhoppningsvis...
Fina bilder.

11 My:

skriven

Oj vad snö, så mkt har jag inte sett här på hela året...kram

12 Mia:

skriven

Är'e såååå mycket snö kvar????

Kommentera här: