Färdig!

image1284


Nu har jag spelat så nu är det bara att vänta på att miljonerna ska fördelas.
1 Christel:

skriven

Hoppas du vinner. Här hemma var det min tur att spela, vi är ett bolag, och sist fick jag in lite pengar så idag tänkte jag håva in MYCKET pengar..;)

2 Åsa.S:

skriven

Ha!
JAG spelar också i dag, så jag tar storkovan, bara så du vet det! ;)
Glad påsk!

3 A:

skriven

Håller tummarna för dig =)
Själv spelar jag inte.....

4 Helena:

skriven

Hoppas det går vägen för dig. Själv har vi ett stående lotto sedan 10 år tillbaka, ja, någon gång så är det väl vår tur.
Ha en härlig påskafton.

5 My:

skriven

Nej de miljonerna lär rulla åt mitt håll ikväll :) Har oxå tippat...
Kram och ha en mysig påskafton!

6 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Hoppas att de rullar in till dig! Vi håller tummarna på att du får ta del av pengarna! Själv har jag inte spelat något så jag blir utan! =(

Jag hade också behövt lite, med tanke på vad jag shoppat i helgen! Hehehehe...

Kram Sus

7 Mia:

skriven

Håller tummarna, jag! ;-)

8 Margaretha:

skriven

Då får du dela dom med MIG....så det så .,
Ha det gott
Margaretha

Kommentera här: