Färdig!!

Nu är jag färdig med mitt surande...det är svårt att vara långsur och så gillar jag INTE att vi går och lägger oss som ovänner, så nu har jag gett upp mitt "projekt-tysta-leken".
I morgon är jag ledig, det ska bli så skönt!!
Sov gott vänner och dröm sött!!



Kom ihåg min tävling!
1 Helena:

skriven

Det funkar aldrig hemma hos oss heller.... han är mycket mer uthållig eller, som jag väljer att tro, mer omedveten än jag....

2 linda:

skriven

Känner igen det!
Så gör vi hemma också!
Hoppas du får en god natts sömn!
Letade efter dina steg, emn hittade dem inte!
I morgon kör vi igen...fast du är ledig!..*L*

3 Nettan:

skriven

Här hemma kan vi inte vara ovänner.
Vi säger vad vi känner och tycker och sen är gubben och jag vänner igen efter 10 minuter ! Ha, ha !

Hoppas du är piggare imorgon då du vet att du är ledig !

Kramiz

4 Gabbi:

skriven

Moaahahaha...jag kan vara sur hur länge som helst!!
God morgon förresten!!
Ha en underbar fredag
Kram

5 Nilla:

skriven

God morgon va härligt att du är ledig.Njut av dagen.kram kram

6 linda:

skriven

Tror det är en åkomma bland oss...att vi travar runt hemma utan något särskilt mål!
måste se helfestligt ut!

Nu ligger du inne på listan!

7 Mimi:

skriven

Va skönt... Ingen mår bra av att sura. Fast jag förstår du vill markera för surgubben :-)

Kommentera här: