1 Linda:

skriven

SKÅL

Jag HAR glömt din tävling.. ska delta.. måste bara fixa en länkning.. haha

2 A:

skriven

Ha en fin kväll =)
Kram....

3 becca:

skriven

Fin blogg!

4 Anneli:

skriven

Hej vännen

Önskar dig och din familj en skön helg.

Kram Smoggen /Anneli

5 Vonny!:

skriven

Mmmm låter gott :)) Sjävl så har jag bestämt mig för att inte dricka vin eller alkohol på 1 månad. Låter som jag brukar dricka mycket, men bestämde mig bara för att undvika alla alkohol och bröd ett tag. Hoppas du får en bra kväll!

6 Anneli:

skriven

Hej igen

Det är jobb som Aktivitets biträde/Beröringspedagog. På ett service hus.
Kram Smoggen/Anneli

7 Helena:

skriven

Perfekt fredagskvällsysselsättning. Själv är jag nykter och pigg. Dottern i götet man får vara beredd.
Jag har tävlat

8 synne:

skriven

Så gott....
Kram Synne.
Mail kommer :D

9 Gabbi:

skriven

God morgon!!
Jag tog mig en grogg igår, men de känns som jag kunde varit utan! :)
Ha en alldelels underbar lördag, raring!
Kram

10 Mia:

skriven

Vad avundsjuk jag blir....skulle testa ett glas rött igår, men kan säga, att rött vin och dunderförkylning passar inte ihop! Det smakade vedervärdigt.... :/

11 Margaretha:

skriven

Ah, en "femma"....smaskigt. Skål!!!!
Ha en fin lördag
Margaretha

Kommentera här: