Dagens steg

image1249


Idag har jag promenerat ihop 9324 steg.

1 Hannah:

skriven

hejhej! hoppas allt är bra med dig? :)

2 Mingla ♥:

skriven

Mysig blogg du har ♥

3 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Bra stegat! Det blev nog en hel del steg för mig i dag med men jag glömde ta på stegräknaren!

Ja det var roligt på min första dag på jobbet och det var bra! Alltid lite nervöst första dagen! Hade knappt sovit för jag var rädd att försova mig! =)

Kram Sus

4 Vonny!:

skriven

Åh vad duktigt du är. Letade efter min stegräknare idag, men den är försvunnen. Ska skaffa en ny.
Och brukar vara min sambos jobb att sköta om akvariet, men nu verkar han ha glömt bort det. För det var rejält smutsigt. Men nu har jag tvättat allt grus och putsat växterna så nu ser det snyggt ut igen.

5 Gabbi:

skriven

God morgon!!
Bra jobbat!!
Ha en fin dag!
Kram

6 A:

skriven

God morgon vännen =)
Du är så flitig med dina steg.....
Hoppas söndagen blir riktigt fin =)
Kram..

7 Ulla:

skriven

Kämpa, kämpa! Mina steg på helgen blir som sagt inte så många, men desto fler på vardagen. Borde väl sprida ut dem, men jag är glad att jag överhuvudtaget får några steg. Önskar dig en skön söndag!

8 kats:

skriven

wow vad duktig du är.... kul å se resultatet när man går....men jag vågar inte lita på min... ibland tror jag det har blivit 2 steg och ibland inga utslag alls...hm...

ha en bra dag med många många steg igen

9 Margaretha:

skriven

Hoppas att blogg.se är på piggare humör idag.
Höll på att få ett anfall igår.
Fast du skall inte sitta framför skärmen du skall ju ut och "samla steg" ...hihihi
Kram
Margaretha

10 Bim H-D:

skriven

Hm, alla steg är bättre än inga... tom några få är bättre... Själv ska man se om man orkar komma iväg och träna - önsketänkande? Alvedon inmatat i kroppen, så... Ja, vi får väl se, suck... Vill inte va med längre, suck...
Må så gott... värmländskan Bim

11 Carina:

skriven

Önskar att jag tog mig ut på promenad lite oftare än jag gör, bra för både kropp och knopp!
Minskar du i vikt av dem?
Använder du stavar?

12 Carina:

skriven

Åh jag borde börja promenera, MED stavarna som
jag har, ligger oanvända i husvagnen under sängen :-)

Kommentera här: