Dagens steg



Fick ihop 7753 steg idag.
I morgon höjs ribban igen och då är det minst 7500 steg/dag som gäller.
Min plan för att klara det är att försöka ta mig ut på en promenad på lunchen.
Sov gott och dröm sött!
1 synne:

skriven

Vackra bilder.
Nej ingen tvekan om vinter där nej.
Måste nog leta fram min stegräknare med.....
Ser så kul ut...
Nattaklems Synne :D

2 Vaniljis:

skriven

Glömmer jämt att ta på mig räknaren. Vilket fint hus ni har. Jättefina bilder du bjöd på... Ha en bra dag! Kram

3 Gabbi:

skriven

Va duktig du e!!
Ha en kanonfi måndag!
Kramen

4 Nilla:

skriven

God morgon...ha det bra ..Hoppas att du fick mailet

5 Carina:

skriven

Vilka planer du har.
Det är när man möter motgångar som man hittar utvägar sägs det ;)
Inte så dumt att gå ut i friska luften på lunchen, men själ så har jag för kort rast för att hinna med det (30 min. rast för sig själ)

6 linda:

skriven

Bra jobbat!
Listan ligger äntligen inne!
Idag kör vi 7500 steg!
Lycka till!

7 britten:

skriven

Oj så mpnga steg !

vet du hur långt det är också ?

ha en fin dag

kram

8 Think Twice:

skriven

Man känner sig så nöjd efter sin promenad, kanon om man kan utnyttja middagen och även få sig en nypa frisk luft och lite dagsljus!

9 Sus i dus en desperat lyxhustru!:

skriven

Bra stegat! Jag kommer nog upp i ganska många i dag skulle jag tro! =)
Kram Sus

10 Nettan:

skriven

Va du e duktig.
Själv har jag bara gått omkring i sjukhuskorridorerna hela fm. Inge kul !

Kram

11 Jen:

skriven

Va duktig du är!

Vilken härlig bild :)

12 Åsa.S:

skriven

Jag tycker du är jätteduktig!! =)

13 Kaigina:

skriven

Greetings from Arlington, Texas! Nice site!

Kommentera här: