Bäst och pest

Min blogg-vän Synne har utmanat mig.
Utmaningen går ut på att visa bilder på det som är "bäst och pest" hemma.

Jag börjar med pest.  =(





Den lilla hallen på övervåningen verkar aldrig bli färdig.



Har massor med böcker staplade bakom dörrar osv...kommer mig aldrig för att köpa dom där hyllorna på IKEA.

Så var det bäst då =)



Vår sodastreamer.



Tekannan.



Dammsugaren.



Torktumlaren.



Diskmaskinen.

( Ni som följer min blogg vet kanske att datorn och böckerna skulle har varit först på listan men dom hoppar jag över i dag.)

MEN...det absolut bästa här hemma är såklart huset, läget och våra härliga grannar här i byn.




Nu skickar jag denna utmaning vidare till er som har lust, meddela mig gärna om ni gör utmaningen för jag är såklart nyfiken  ;)
1 A:

skriven

Pest hemma hos mig : Truliga tonåringar ;)
Skämt åsido.... Tror inte jag gör den, har inga batterier i kameran..... Men hade varit kul =)
Kram...

2 Borthy:

skriven

Vilket fint hus du har!
Pest hos mig just nu? Ganska mycket speciellt att rensa ut ett helt hus.
Bäst: Det ska nog gå bra...

Kommentera här: