Åter från Blåkulla

image1278


Oj oj vilken natt det var på Blåkulla tjejer!!  ;)
Jag hann lagom hem för att släppa ut djuren...åter till vardagen...ett helt år till nästa tur.
1 Gabbi:

skriven

Men?..jag såg dig inte, om de inte va du som va den där ruskigt snygge, som jag skymtade ;)
Kramen

2 Vaniljis:

skriven

Ha en skön långfredag då. Du måste vara helt slut efter natten. ;)

3 A:

skriven

Ja, det blev en lång natt....
Kanske därför jag sov så länge idag.......
Hoppas din långfredag blir lite lugnare =)
Kramen på dig.

4 Mia:

skriven

Typiskt att jag missade det! ;-)

5 Inger Maryissa:

skriven

Ja, vilken natt vi hade på Blåkulla ;-)
Tyckte väl att jag såg dig där också ;-)
Ja, detta gör vi om nästa år också ;-)

Kram

6 Arelinea:

skriven

Merci for all the wonderful writings

Kommentera här: