Arbetsdag

Nej, det här går inte...jag ska ju jobba idag...måste göra mig klar och åka nu fast jag gärna hade stannat här i blogg-världen en stund till. Känner mig trött och seg och hade gärna sett att den här dagen var en ledig dag...
Ha en riktigt bra måndag!!

CommentSexy.com is your Hot Spot

Free at CommentSexy.com
1 A:

skriven

Hoppas du får en fin dag på jobbet =)
Kram...

2 britten:

skriven

Ja seg måndag..men det blir en bra dag ..tror jag för både dig och mig..kram

3 synne:

skriven

HAr ofta problem med att komma in och lägga igen kommentarer hos dig....väldigt tråkigt.
Men nu hoppas jag ialla fall att måndagen går fort.
Sköt om dig. Kram Synne :D

4 Trolda:

skriven

Ibland VILL man bara vara hemma...Och jag har turen att vara ledig idag =D Och lycka till med dina satsningar och ambitioner till "ett hälsosammare leverne" - det fixar du säkert!

Trolda - kramar!

5 Helen:

skriven

Hoppas det känns bättre nu när du kommit till jobbet, ibland är det så. Men visst efter en helg som man gjort en del så är man seg på måndagen
Ha de gott

6 evans:

skriven

Måndagar är sega, men det brukar ju ta sig bara man väl har kommit iväg på morgonen.

Ha en bra dag!

7 Mia:

skriven

Det blev inte så förfärligt mycket snö här idag, det är nog värre söderut. Men kallare har det blivit...
Tycker lite synd om dom som satt ute och fikade igår och så är trädgårdsmöblerna översnöade idag, huvva! ;-)

8 Nilla:

skriven

Tjena det är förberedelser jag har rökt 4 cigg idag brukar ligga på 20 minst ,var och handlade på apoteket .Jag har en cigg kvar den har legat som nummer sist sen kl.15.
Så imorgon ska jag inte röka alls..

Kommentera här: