Alltid på en måndag

Är det fler än jag som alltid funderar på att starta det "nya livet" när det blir måndag??

Det här är min plan.

* 8000 steg/ dag

 

* 3 power-walk / vecka

 

* GI-mat måndag-fredag , helgerna "fria"

 

Ska detta verkligen inte gå att uppnå??

image1260

1 Åsa.S:

skriven

Jag funderar ALLTID på att starta mitt nya liv!
Ha en fin dag =)

2 Carina:

skriven

Jo men visst är snö underbart på vintern men nu
känns det bara trist att den kommer, våren var ju här! Här hemma äter vi gi alla dagar, skulle aldrig funka att göra det då och då för min del, behovet av socker skulle göra det alltför jobbigt om jag skulle äta som vanligt på helgerna tyvärr!

Kram kram Carina

3 Carina:

skriven

Jag kan ligga på kvällen innan jag somnar och tänka att:
I morgon då ska jag börja mitt nya liv
....men så fortsätter jag som vanligt :/

4 Mimi:

skriven

Känner igen mig :-) Blir arg på mig själv för att jag är så lam emellanåt...

5 Vegardmelissa:

skriven

Nice site. I enjoyed it very much! :-)

Kommentera här: