Yes!!! Semester!!! =)



Sista arbetsdagen är avklarad, semestern är här!!

Nu ska det bli mycket skönt att i 4 veckor bara göra det man känner för...ska försöka vila mycket...och läsa...och åka på loppisar...och äta gott...och dricka gott...och umgås med nära och kära...och...ja...bara ha det HELT UNDERBART!!!

1 DumPer:

skriven

Semester?...huuuuvvva...hemska tanke..Men...ha en trevlig sån du då!

2 MissyElliot:

skriven

Så gött! Passa på och njut av ledigheten.

(Jag har också jobbat sista dagen idag....)

:-)

3 Åsa.S:

skriven

Vad gott!! Själv hr jag tre veckor kvar, fast nu är jag ledig i hela tre dagar! =)

Njut nu riktigt av semestern!

4 Mia:

skriven

Det är bara för mig att lyckönska dig! :-)

5 Nettan:

skriven

Hoppas du får en trevlig semester !

6 Lotta:

skriven

Och nu börjar min jobbsommar......

7 Carina:

skriven

Välkommen in i semesterklubben

Hjälp...nu har en vecka gått för mig redan :/

Men jag har faktiskt hunnit med lite egen tid, varit på loppis och solat, men de i går ocg idag hade jag gärna hoppat över...jä.. migrän, men i morgon SKA jag vara okey ;)

Kommentera här: